CUMUS & YORON breiden hun dienstverlening verder uit

Digitaal Connect: de koppeling met AssuPortal van CUMUS

 

Digitaal Connect is een uitbreiding van de functionaliteiten van AssuPortal, het CRM-pakket van CUMUS.

In AssuPortal heb je nu de gelegenheid om gebruik te maken van een set digitale schadeformulieren die 'vooringevuld' verstuurd kunnen worden naar de betreffende relatie. Velden in het schadeformulier die al bekend zijn in AssuPortal worden dan automatisch gevuld. CUMUS is verantwoordelijk voor de koppeling met AssuPortal en YORON voor het beheer van deze applicatie.

Als gebruiker van AssuPortal heb je de optie om gebruik te maken van een extra feature: Digitaal Connect. Digitaal Connect omvat onderstaande online schadeformulieren die je vóóringevuld kunt versturen naar je klant. Het zijn standaard schadeformulieren, onderverdeeld in:

Particuliere verzekeringen

  • ID 10: inboedelschade
  • ID 13: opstalschade
  • ID 14: aansprakelijkheid (AVP)
  • ID 28: mobiele apparatuur - elektronica
  • ID 31: pleziervaartuig
  • ID 32: schade melden algemeen
  • ID 34: schade melden verkort
  • ID 439: schade melden reis
  • ID 591: schade casco motorrijtuig - eenzijdig
  • ID 593: annulering
  • ID 740: schade caravan

Zakelijke verzekeringen

  • ID 28: mobiele apparatuur - elektronica
  • ID 31: pleziervaartuig
  • ID 32: schade melden algemeen
  • ID 34: schade melden verkort
  • ID 439: schade melden reis
  • ID 454: aansprakelijkheid (AVB)
  • ID 456: bedrijfsgebouwen
  • ID 457: bedrijfsgebouwen / inventaris/goederen combi
  • ID 458: inventaris/goederen
  • ID 459: transport
  • ID 591: schade casco motorrijtuig - eenzijdig
  • ID 593: annulering

CUMUS bouwt de koppeling in AssuPortal en daar zijn geen kosten aan verbonden. Het gebruik van de licentie is gebaseerd op 'non-excessive en fair use':

  • in alle geval is een eerste bundel van 150 formulieren per kalenderjaar gratis
  • in geval van excessief gebruik geeft YORON een melding en zal met de gebruiker worden overlegd welke nadere maatregelen zullen worden getroffen, zoals het tijdelijk opschorten van de dienstverlening, een additionele vergoeding vragen en/of eventuele andere wettelijk toegestane maatregelen

CUMUS:

André Westerhof (a.westerhof@cumus.nl)

M: 06 14 22 53 12 

I: www.cumus.nl 

YORON:

Arjen Oeben Holla (info@yoron.nl)

M: 06 21 56 02 84

I: www.yoron.nl

 

 

Zodra je in AssuPortal de button 'Relaties' aanklikt en een keuze voor een bepaalde relatie maakt verschijnt het 'Overzicht' van deze relatie. Boven in het scherm zie je de grijze menubalk met daarin de button 'Exporteer naar 'Digitaal Connect'.

Klik op 'Exporteer naar Digitaal Connect'

SCHERM 1 - 7

Onderstaand scherm komt dan tevoorschijn:

SCHERM 2 - 7

 

  • Vul voor zover mogelijk de velden Persoon, Contract, Schade verder in
  • Kies het schadeformulier wat je wil gebruiken
  • klik dan op de button 'Opslaan' (rechtsboven in de pop-up)

SCHERM 3 - 7

 

Let er op of pop-ups worden gebokkeerd. Zo ja, dan dien je deze blokkade op te heffen!

SCHERM 4 - 7

 

Onderstaand formulier verschijn dan in een apart scherm:

SCHERM 5 - 7

  • controleer de respondentgegevens
  • sommige velden kun je aanpassen/invullen
  • klik op Opslaan (linksonder op het formulier)

Er verschijnt vervolgens onderstaand scherm:

SCHERM 6 - 7

Tot slot verschijnt het volgende scherm:

SCHERM 7 - 7

Als kantoor zie je 'Yoron B.V.' staan: dit is niet zichtbaar voor de relatie/klant. (Ter info: de formulieren applicatie is van origine een volmachtapplicatie waarbij 'Kantoor' de volmacht is. De applicatie waar je nu gebruik van maakt is een beperkte versie hiervan.) 

  • je kunt eventueel een rappel instellen (standaard = uit)
  • je kunt eventueel de uiterste invuldatum instellen (standaard = niet gebruiken)
  • je kunt eventueel, samen met het formulier,  bijlagen meesturen naar de klant. Bijvoorbeeld de Algemene Voorwaarden, Privacyverklaring of ieder ander document.
  • klik tot slot rechtsonder op de button 'Verzend aanvraag'

Er wordt nu een e-mail verzonden naar de relatie met daarin een link naar het schadeformulier.

Nadat het schadeformulier is ingevuld wordt deze in de vorm van een PDF naar het ingestelde e-mailadres van het kantoor gezonden. Een kopie gaat naar de klant die het formulier heeft ingevuld.

De applicatie is een grotendeels gestandaardiseerde applicatie en kan niet of nauwelijks worden aangepast aan eventuele wensen.

WYSIWYG (What you see is what you get)

Wil je nu toch de formulieren naar eigen wensen aanpassen, dan is het te overwegen om een volledige licentie te nemen. Neem in dat geval contact met ons op.

 

 

CUMUS | Yoron

Met de tools van CUMUS en YORON beschik je over bijzonder krachtige oplossingen voor je online communicatie met je relaties! 

Contact

CUMUS | Yoron
Idsteinlaan 15
5252 BJ Vlijmen

 06 21 56 02 84
 info@yoron.nl